søndag 11. november 2012

Barselgaver

Min gode venninne Trine fikk ei lita jente for 2 uker siden & da må jeg jo trå til med noen hjemmelagede barselgaver. Jeg synes det er veldig koselig å lage & mottakeren setter forhåpentligvis pris på å få noe med litt omtanke bak :-)

Til lille Liv sydde jeg sengetøy. Stoffet er kjøpt på Stoff & Stil.




Storesøster Lotte må jo selvsagt også få en liten oppmerksomhet. Derfor strikket jeg Turbanlue fra Pickles til henne. Jeg strikket først en versjon med Pickles Extra Merino, men jeg synes den ble litt slapp i fisken og jeg var ikke helt fornøyd. På fredag strikket jeg derfor en ny versjon med 2 tråd alpakka ( blanding av koral og gråblå). Den ble jeg langt mer fornøyd med! Myk &deilig & sitter godt på hodet.



Lillesøster Eira litt motvillig luemodell

Storebror Storm syntes den var SÅ deilig når han fikk prøve den og spurte pent om jeg kunne være så snill å lage en gutteversjon til ham. Slikt kan jo ikke en mamma si nei til, så i går startet jeg på en versjon i blått og flerfarget...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar